Latvija un Igaunija ir izsalkusi pēc augstākās raudzes basketbola (1)

TVNET Sports
CopyDraugiem X Whatsapp
Lūdzu, ņemiet vērā, ka raksts ir vairāk nekā piecus gadus vecs un ir pārvietots uz mūsu arhīvu. Mēs neatjauninām arhīvu saturu, tāpēc var būt nepieciešams meklēt jaunākus avotus.
Foto: EPA/Scanpix

Latvija un Igaunija ir izsalkusi pēc augstākās klases basketbola, tāpēc līdzjutēji regulāri kuplā skaitā apmeklē Lietuvas basketbola flagmaņa Kauņas "Žalgiris" mājas spēles ULEB Eirolīgas turnīrā. 

"Žalgiris" ir vienīgā Baltijas valstu komanda Eiropas spēcīgākajā klubu turnīrā. Mājas spēles 15 550 vietu ietilpīgajā "Žalgiris Arena" gandrīz vienmēr ir izpārdotas. 

Lietuvas portāla "15min.lt" basketbola apskatnieks Donats Urbons, atsaucoties uz "Žalgiris" direktoru Pauļu Motejūnu, vēsta, ka katru "Žalgiris" Eirolīgas mājas spēli apmeklē 300-500 basketbola cienītāji no Igaunijas un Latvijas. 

Aptuveni tik daudz skatītāju klātienē skatās "VEF Rīga" komandas mājas spēles Krievijas atklātajā čempionātā jeb VTB Vienotās līgas turnīrā. 

Kāds "Žalgiri" nodēvējis par "Baltijas komandu". 

Šosezon Kauņā Eirolīgas regulārā čempionāta ietvaros viesojušies un/vai viesosies vairāki Latvijas basketbolisti - Jānis Strēlnieks, Jānis Timma, Dairis Bertāns, Žanis Peiners, Anžejs Pasečņiks un Rolands Šmits. 

Lietuvas sportā basketbolam ir atvēlēta īpaša vieta. Un ne tikai sportā vien... Ne velti ir teiciens, ka basketbols mūsu dienvidu kaimiņiem ir kā reliģija. 

Kauņas "Žalgiris" rūpējās par saviem atbalstītājiem, līdzjutējiem. Kluba "Youtube" kanālu abonē teju 25 000 lietotāju. Tajā regulāri parādās informācija pirms un pēc spēlēm, intervijas ar basketbolistiem, treneriem. Ir iespēja tiešraidē skatīties pēcspēles preses konferences.  

Salīdzinājumam: "VEF Rīga" oficiālajām "Youtube" kanālam ir 568 abonenti un pēdējais video publicēts pirms diviem gadiem ar "Vefiņa" vēlējumu svētkos... Ir milzīga starpība, kā ar auditoriju strādā "Žalgiris" un kā "VEF Rīga", galvaspilsētas spēcīgākā komanda. 

"Žalgiris" budžets šajā sezonā ir klubam rekordliels. Pirms sezonas tika ziņots, ka tas ir 10,7 miljoni eiro, kas ir par 2,2 miljoniem vairāk nekā sezonu iepriekš. 

Un ne jau kluba budžets ir noteicošais faktors, lai strādātu ar auditoriju sociālajos tīklos. 

Komentāri (1)CopyDraugiem X Whatsapp
Redaktors iesaka
Nepalaid garām!
Uz augšu