"Braukt ar Polo GTI R5 mūsu komandai būs sapņa piepildījums. Mums braukt ar šo automobili jau ir sasniegums. Mēs ar nepacietību gaidām, kad varēsim ar Polo GTI R5 doties sacīkšu trasēs un sniegt mūsu faniem un skatītājiem satriecošu šovu. Mēs arī uzskatām, ka ar šādu auto mēs būsim gatavi sasniegt jaunus panākumus. Pirmais mūsu starts ar Polo GTI R5 tiek plānots ERČ Polijas posmā jūnija beigās," norāda Juta Racing komandas braucējs Vitautam Švedam.
Polo GTI R5 izstrādāts saskaņā ar to pašu filozofiju, ar kādu tika radīts Polo R WRC2. Polo GTI R5 ir veidots tā, lai atbilstu WRC2 klases prasībām, kā to nosaka Starptautiskā Automobiļu federācija jeb FIA. Ņemot vērā to, ka WRC2 automašīnu jauda ir stingri ierobežota, autoražotāji koncentrējas uz aerodinamiku, kontroli, šasiju, balstiekārtu un citām detaļām.
Saskaņā ar WRC2 noteikumiem Polo GTI R5 dzinēja darba tilpums ir 1600 cm3, tas attīsta 200 kW jeb 272 ZS un 400 Nm, kas abām asīm vienādā apmērā tiek nodoti caur piecu ātrumu sekvenciālo pārnesumkārbu.
Automašīna 100 km/h sasniedz vien 4,1 sekundē un attīsta aptuveni 200 km/h. Tas atkarīgs no transmisijas pārnesumiem. Četru durvju tērauda virsbūve ir papildus stiprināta saskaņā ar FIA noteikumiem, kā arī izmantotas papildu drošības komponentes. Polo GTI R5 ir 4067 mm garš, 1942 mm plats un 1372 mm augsts, bet riteņu bāze ir 2540 mm. Mašīnas minimālais svars bez vadītāja un stūrmaņa ir 1230 kg.