Kā veidojas sportista vērtība sociālajos tīklos?

TVNET Sports
CopyDraugiem X Whatsapp

Rubrikas "Ģenerāļa stūrmaņi" šīs sezonas astotajā epizodē Valdis Valters uz sarunu aicinājis Anriju Brencānu, kurš ir Eiropas Handbola federācijas izpildkomitejas loceklis. Viņš ir arī biznesmenis, kurš izstrādā mobilās aplikācijas, kas palīdz sportistiem un sporta organizācijām komunicēt ar faniem.

"Vienas no pārmaiņām, kuras vadīju Eiropas Handbola federācijā vairāku gadu garumā, bija pāreja no 16 uz 24 komandām finālturnīrā," sacīja Brencāns.

Kā zināms, Latvijas handbolisti pirmo reizi kvalificējušies Eiropas čempionāta finālturnīram, kas notiks nākamgad janvārī.

Latvijas izlasei Eiropas čempionāta grupu turnīrā būs jāspēlē pret Spāniju, Vāciju un Nīderlandi.

"Ar tik gudru spēli, kāda tika organizēta pēdējos mačos kvalifikācijas turnīrā, var nospēlēt veiksmīgi."

Brencāns ir arī biznesmenis, kurš izstrādā mobilās aplikācijas, kas palīdz sportistiem un sporta organizācijām komunicēt ar faniem.

"Vislielākā enerģija šobrīd tiek veltīta mobilajām aplikācijām priekš sporta organizācijām. Piemērs ir Samoilovs un Šmēdiņš."

Viņš uzsver, ka sportistam vai sporta organizācijai ir jāsaprot, kādi ir ilgtermiņa plāni.

"Ja mērķis ir sevi trenēt, būt apmierinātām ar to, ko dari - ielikt iekšā sasniegto rezultātu... pārsvarā tiek likti labie rezultāti, jo sliktos ieliek citi. Vai arī mērķis ir sevi orientēt par nākotnes profesionāli un pelnīt ar to naudu. Ar kontiem ir jāstrādā, jo viņi paši nerada vērtību. Vērtību rada informācija un pēctecība. Ir jāspēj radīt intrigu ap to, ko dari. Tas nav tikai izšķirošais metiens, bet tava attieksme pret darbu, ko tu dari."

KomentāriCopyDraugiem X Whatsapp
Redaktors iesaka
Nepalaid garām!
Uz augšu