Starpsezonā pazaudējuši trīs labus uzbrucējus (S. da Kosta, Parē, Krikunovs), urālieši arī ieguva krietnu papildinājumu (Plets, Maceks no NHL), mājās atgriezās krievu hokeja labākais plejmeikers Pavels Dacjuks, taču “Avtomobilist” savas uzvaras guvis bez Dacjuka un bez viena no pēdējo gadu metējiem Goliševa. Jā, Naidžels Douss atkal ir labākais visā KHL (5+3), vārtos izcils ir Jakubs Kovāržs, bet laikam jau ļoti labs treneris ir arī Martemjanovs. Kurš 2011. gadā īsu brīdi bija galvenais treneris “Avtomobilist”, trenera autoritāti nopelnot Habarovskā un nu 56 gadu vecumā ir viens no veiksmīgākajiem KHL.
Arī es biju skeptisks par “Vitjaz” debitanta – galvenā trenera Mihaila Kraveca spējām. Jā, bija savulaik Ļeņingradas ASK itin labs uzbrucējs, mazliet uzspēlēja pat NHL, bet, ja 55 gadu vecumā tu neesi bijis nevienā KHL klubā kā galvenais treneris, piedod, vecīt...
Turklāt vasarā spēlētāju tirgū “Vitjaz” drīzāk bija donors nekā tas, kam tiek jaunās asinis. Iesācis ar uzvaru Čeļabinskā (4:2), Kravecs zaudēja Martemjanovam (2:3), taču tad sasita Magņitku (2:0) un Maskavas “Dinamo” (4:1), uzvarot arī Sočus un “Sibirj”. Un 1. vieta Rietumos. Kaut viens otrs runāja, ka Kravecs pie KHL kluba trenēšanas ticis tikai pateicoties savai radniecībai ar kādu no hokeja naudas maisiem.
Latvijas hokeja draugus, protams, vairāk interesē, kā sokas mūsu treneru un spēlētāju pārstāvētajiem klubiem. Vasarā diezgan daudz komplimentu saņēma Čeļalabinskas “Traktor” jaunais vadonis Pēteris Skudra. Nu, kad pa divām reizēm izbraukumā nospēlēts ar “Amur”, “Admiral” un “Kuņluņ Red Star”, punktu ir mazāk, nekā gribētos – pēc astoņām spēlēm tikai deviņi, pa reizei piekāpjoties “Admiral” un “Kuņluņ Red Star”. Tradicionālais rezultāts 2:1 vai 1:2.