Simondss uzsver, ka viņš ir ieinteresēts divtaktu motoru ieviešanā, jo šādi spēka agregāti ir ne tikai daudz efektīvāki, bet arī spēj radīt lielisku un skatītājiem tīkamu skaņu, ziņo Motor.ru.
Viņš piebilst, ka vairums trūkumu, kas raksturīgi šāda tipa iekšdedzes dzinējiem, kuri lielākoties asociējas ar zāles pļāvējiem un mopēdiem, ir atrisinātas. Jo ar tiešo degvielas iesmidzināšanu, turbokompresoriem un modernu aizdedzes sistēmu divtaktu dzinēji var kļūt ļoti efektīvi un vienlaikus arī videi draudzīgi.
F-1 tehniskais direktors tāpat konferencē piebildis, ka "iekšdedzes motoriem ir spoža nākotne" un visas likmes likt uz elektropiedziņu nevajadzētu. Viņaprāt "ir iemesli, kādēļ elektromobiļi neder it visur, proti, aktuālākie pētījumi rāda, ka elektriskās sacīkšu mašīnas var būt saistītas ar divkārt lielāku CO2 izmešu daudzumu nekā hibrīdi".
Vēl viens ļoti būtisks jaunums, kas var skart Formula 1 jau tuvākajos gados ir saistīts ar sacensībās izmantoto degvielu. Proti, 2025.gada dzinēju reglaments var kļūt par pēdējo, kurā aprakstīti dzinēji, kas darbojas ar fosilo degvielu.
Nobeigumā jāpiebilst, ka nākamās ievērojamās izmaiņas tehniskajos noteikumos tiks ieviestas jau 2021.gadā, jo Formula 1 pāries uz zemprofila riepām un lielāka diametra riteņu diskiem, bet bolīdi līdz ar krietni vien izmainītu aerodinamiku iegūs arī citādāku vizuālo tēlu.