F-1 komanda "Renault" "lielo vairumu" darbinieku tās Lielbritānijas bāzē ir nosūtījusi piespiedu prombūtnē vismaz līdz maija beigām, ziņo britu raidorganizācija BBC.
Vairums Renault F-1 komandas darbinieku aizsūtīti piespiedu prombūtnē
"Renault" vienība jau pieteikusies valdības pagaidu atvaļinājuma shēmai, kas garantē darbiniekiem 80% no viņu ienākumiem, nepārsniedzot 2500 sterliņu mārciņu (2852 eiro) mēnesī.
"Renault" ziņo, ka tā papildinās valdības samaksāto naudu un ka visi darbinieki saņem vismaz 80% no viņu algām.
Uzņēmums pārskatīs savu nostāju koronavīrusa krīzes gaitā.
Šīs gājiens nozīmē, ka "lielais vairākums" darbinieku no 1.aprīļa būs pilnībā "izslēgti", sacīja "Renault".
Papildus pasākumiem darbnīcās Enstonā "Renault" sacīja, ka tās dzinēju bāzē Virī Šatijonā Parīzes pievārtē no 6.aprīļa tiks pielietots nepilna laika grafiks uz laiku, kas ilgs vismaz 12 nedēļas.
"Šis lēmums tika pieņemts, konsultējoties ar darbinieku pārstāvjiem, un tas tika atbalstīts ar solidaritātes līgumu, kura mērķis bija aizsargāt uzņēmumu un tā darbiniekus," teikts "Renault" paziņojumā.
"Renault Sport" rīkotājdirektors Sirils Abitebuls, kurš ir arī uzņēmuma F-1 komandas direktors, skaidroja: "Ļoti sarežģītie cilvēciskie un sanitārie apstākļi, kādus mēs piedzīvojam, un stingrā izolēšanās Francijā un Anglijā, kā arī lielākajā daļā "Grand Prix" organizējošo valstu vēl nav mums ļāvusi izmērīt ietekmi uz mūsu sportu."
"Tāpēc mums ir jāizmanto visi mūsu rīcībā esošie līdzekļi, lai pēc iespējas labāk tiktu cauri šim ilgstošajam nenoteiktības un bezdarbības periodam, vienlaikus aizsargājot visu komandu, kuru esam izveidojuši pēdējo četru gadu laikā," viņš piebilda.
"Renault" ir ceturtā F-1 komanda, kas paziņojusi, ka nosūta ievērojamu skaitu darbinieku pagaidu atvaļinājumā, sekojot "McLaren", "Williams" un "Racing Point".
F-1, kas saskaras ar ievērojamu visu savu ieņēmumu kritumu, jau ir veikusi virkni izmaksu samazināšanas pasākumu, ņemot vērā sezonas pirmās deviņas nenotikušās sacīkstes un neskaidrību par to, kad un vai sacensības atsāksies vēl šajā gadā.
Būtiskas izmaiņas F-1 2021.gadā tika atliktas līdz 2022.gadam, un komandas nākamgad izmantos tās pašas automašīnas, kuras tika izgatavotas šim gadam.
Turklāt F-1 vadītāji apspriež virzību uz zemāku budžeta maksimālo robežu no pašreizējiem griestiem 175 miljonu ASV dolāru (160 miljoni eiro).
F-1 saka, ka apsver "visas iespējas", jo vēlas vasarā atsākt sezonu, pat ja tas būtu jādara aiz slēgtām durvīm.
Pirmās formulas rīkotājdirektors Ross Brauns tic, ka, viņaprāt, var sarīkot pasaules čempionāta sezonu, pat ja sacīkstes nevarēs sākties līdz oktobrim.