"Rītdien [pirmdien] sēdīsimies pie galda un lemsim par manu nākotni, jo komanda bija priecīga par manu sniegumu," uzsvēra Baumanis, norādot, ka pagaidām "Projekt E" klase lielāko uzsvaru liek uz atpazīstamības iegūšanu, nevis sportiskajiem rezultātiem. "Domāju, ka organizatori šobrīd vairāk strādā uz elektroautomašīnu popularizēšanu. Arī daudzi uzņēmumi vēlas būt videi draudzīgi, tāpēc "Projekt E" tam ir pateicīga platforma."
Popularizēt "Projekt E" klasi rallijkrosa organizatoriem palīdzēja Lielbritānijas sportistes Natālijas Baratas piesaiste, kura savulaik vairāk nekā 40 etapus aizvadīja arī pasaules čempionātā rallijā. Viņa ir vienīgā, kura šajā klasē aizvadījusi divas sacensības, tāpēc kopvērtējumā ieņem līderpozīciju.
Baumanis neslēpa, ka būtu gatavs kļūt par vienu no "Projekt E" klases flagmaņiem. "Gribētos šajā klasē sagaidīt vēl dažus stiprus pilotus ar labiem auto, tad sacensības būtu vēl interesantākas. Šobrīd mēs bijām tikai divi piloti, kuri "SuperCar" klases mašīnām zaudēja 1,5-2 sekundes," skaidro sportists, kurš elektroautomašīnās saredz gana lielu potenciālu.
"Domāju, ka automašīnai ar šādu svaru (elektrotauto ir par 200 kilogramiem smagāks) šie rezultāti ir ļoti atzīstami. Kad čempionātā būs 12-15 braucēji, tad arī cīņas mums pašiem un skatītājiem būs daudz interesantākas."
"Projekt E" klasē šogad būtu bijusi iespēja novērtēt vismaz 12 pilotu prasmes, bet Covid-19 radītās pandēmijas dēļ lielākajās elektroauto bateriju rūpnīcās darbi tika apturēti.
"Lielākās rūpnīcas ir Spānijā un Lielbritānijā. Tieši tur bija lielākie Covid-19 uzliesmojumi, tāpēc cilvēki sēdēja un gaidīja, kad baterijas atkal tiks ražotas. Šis arī ir vienīgais iemesls, kāpēc "Projekt E" klase attīstās tik lēni," par ne tik tālu nākotni rallijkrosa disciplīnā stāsta Baumanis.