Šodienas redaktors:
Gatis Kreceris

Baumanis varētu kļūt par Ferratum komandas pastāvīgo braucēju

Jānis Baumanis ar Projekt E rallijkrosa mašīnu
Jānis Baumanis ar Projekt E rallijkrosa mašīnu Foto: Raimonds Volonts, Volonts Photography

Pasaules čempionātā rallijkrosā turpmākajos posmos elektroautomobiļu klasē "Projekt E" startēs "Ferratum" komanda, kuras sastāvā Rīgā brauca Jānis Baumanis, ziņo sacensību rīkotāji.

Čempionāta organizatori ziņo, ka "Ferratum" komandas "Ford Fiesta ERX" automašīna būs redzama arī posmos Vācijā un Beļģijā.

Aizpagājušajā nedēļas nogalē "Projekt E" klasē Rīgā debitēja Baumanis. Pēc sacensībām sarunā ar žurnālistiem Baumanis neslēpa, ka šosezon, iespējams, piedalīsies vēl kādā "Projekt E" etapā.

"Ferratum" komanda vēl nav nosaukusi savus braucējus, taču vienības "bosi" ar Baumaņa iespēto Rīgā bija ļoti apmierināti, tāpēc paredzams, ka viens no spēkrata vadītājiem būs latvietis.

Līdz šim "Ferratum" komanda gan Latvijā, gan Somijā turpinājusi darbu pie automašīnas uzlabošanas.

Foto: Raimonds Volonts, Volonts Photography

"Projekt E" klasē komandas lielākoties startē ar STARD vienības izstrādāto elektrodzinēju. STARD izpilddirektors Mihals Sakovičs norādīja, ka elektroauto sagatavošana un uzturēšana, lai veiksmīgi startētu pasaules čempionātā rallijkrosā, izmaksā par 60% mazāk nekā, ja tas pats jādara ar iekšdedzes dzinēja auto.

STARD ražotie elektrodzinēji līdz šim jau testēti vairāku valstu autosacīkšu čempionātos. Autosporta nākotnē jau ielūkojušās Austrija, Ungārija un Norvēģija, bet Itālijā nesen saņemta atļauja šo automašīnu izmantošanai sacīkstēs.

Jau iepriekš Baumanis sarunā ar žurnālistiem norādīja, ka elektroauto ir par aptuveni 200 kilogramiem smagāks, kā arī tas nav aprīkots arī ātrumpārslēgu, kā rezultātā bremzēšanas ceļš ir krietni garāks.

Baumanis "Projekt E" debijā izcīnīja otro vietu un piekāpās vien francūzim Sirilam Reimonam, kurš stūrēja jaunizveidoto "Citreon" spēkratu.

Redaktors iesaka
Nepalaid garām!
Uz augšu