“Divturbīnu V6 bloks ir labākais kompromiss starp tehnoloģijām, svaru, dzinēja komponenšu un palīgierīču izvietojumu, uzticamību un veiktspēju,” skaidro Peugeot Sport inženieris.
Robotizētā sekvenciālā septiņpakāpju (neieskaitot atpakaļgaitu) pārnesumkārba tiks kontrolēta ar stūrei piestiprinātām lāpstiņām, un arī Peugeot Sport izstrādātā elektromehāniskā bremžu sistēma tiks pārvaldīta elektroniski. Mašīnas pilots varēs patstāvīgi variēt ar bremzēšanas spēku, ko elektromotors ģenerē palēnināšanās laikā, un spēku, ar kādu uzlikas bremžu skavās iedarbojas uz bremžu disku. Tā viņš iegūs optimālu reģeneratīvās un hidrauliskās bremzēšanas spēka sadalījumu.
Sacīkšu automobilis izmantos Total izstrādātus, unikālus produktus, kam raksturīga uzticamība ļoti plašā darba temperatūru koridorā. Total speciālisti, kuri jau ir kļuvuši par daļu no komandas, piedalīsies visās sacīkstēs, ņems smērvielu paraugus un uzraudzīs automašīnas mezglu stāvokli.
Inovatīva baterijas koncepcija
Jaunās izturības sacīkšu mašīnas priekšējos riteņus piedzen 200 kW elektromotors. Tā darbināšanai paredzēts akumulators, ko kopīgi izstrādājuši Peugeot Sport un Total meitasuzņēmums Saft. Atbilstoši sākotnējai specifikācijai Saft inženieri izvēlējās akumulatora šūnas, kurās priekšroka ir jaudai nevis enerģijas blīvumam, jo šāda koncepcija ir daudz piemērotāka izturības sacīkstēm.
Kamens Neševs (Kamen Nechev), Saft tehniskais direktors, atzīmē, ka atbilstoši mērķim vissvarīgāk bija optimizēt enerģijas konservāciju jeb lietderīgu izmantošanu. “Ir nepieciešama ārkārtīgi ātra uzlāde un lielas ietilpības akumulatora šūnas, lai maksimālo jaudu varētu nodrošināt pēc iespējas straujāk. Vislabākais risinājums slēpjas lādiņa optimizācijas un reālā laikā pieejamās jaudas salāgošanā,” viņš komentēja.