Pēc ilgstošas pauzes no autosporta Andra Griķa atgriešanās bija gana neierastā autosporta disciplīnā – formulās.
“Kartinga gados, aptuveni 16 gadu vecumā man bija skaidrs, ka es braukšu Formulā-1. Tas vienkārši toreiz likās pašsaprotami. Arī vērojot sacīkstes Biķerniekos, vienmēr īpaši piesaistīja tieši formulu braucieni. Kad 2012. gadā saņēmu zvanu, ka ir iespēja izbraukt ar padomju laiku leģendas Edgarda Lindgrēna formulu, piekritu. Tā bija nodota Rīgas Motormuzeja pārvaldībā. Izdevās vienoties, ka es uzturu šo formulu, savedu kārtībā un varu piedalīties sacensībās – debitēju 2012. gada beigās Formula Easter klasē ar Estonia-Madi-03 šasiju, uzvarot Dzintara apļa seriālā jau nākamajā sezonā. Pēc divām sezonām ar šo formulu iegādājos Estonia 21-10 šasiju ar 1300 ccm dzinēju, kļuvu ātrāks, pamazām krāju pieredzi regulējumos, līdz uzvarēju vairākos čempionātos. Biju gatavs nākamajam solim – pāriet uz lielo klasi Formula Mondial ar 1600 ccm dzinējiem, kas ir aptuveni par 50 ZS jaudīgāki, un tas pie formulas nelielā svara ir ievērojams kāpums. Turpinot krāt pieredzi, varēju kāpināt tempu un pārņemt vadību arī šajā klasē, divreiz kļūstot par Latvijas čempionu 2017. un 2019. gadā, trīsreiz par Igaunijas čempionu un par Baltijas čempionu no 2018. gada līdz pat aizvadītajai 2021. gada sezonai. Personīgi pie savu lielāko sasniegumu saraksta pieskaitu uzvaras Maskavas trasē, Poznaņas trasē Polijā, un visam pāri uzvara Vācijas Lauzicringas trasē notikušajā - DTM 500. jubilejas sacīkstēs Vācijas vēsturisko formulu seriāla posmā.”