Aizvadīta vēl viena nedēļas nogale ar Pirmo formulu (F-1) televīzijas ekrānos, tāpēc atkal pienācis laiks runāt par pieredzēto.

Rubrikā "Atskaņas no pēdējām sacīkstēm" atskatāmies uz pieredzēto aizvadītajā F-1 nedēļas nogalē.

Atkal varētu spriest par to, ka "Ferrari" bija tuvu katastrofālam iznākumam un "Mercedes" demonstrēto progresu, bet katru nedēļu apspriest vienu un to pašu garlaicīgi paliek kā autoram, tā lasītājiem. Protams, jāuzteic Šarlu Leklēru, kurš savu "mirstošo zirgu" ar bojātu gāzes pedāli spēja aizvest līdz uzvarai, visu sacīkšu kontekstā neatstājot variantus Verstapenam. Tomēr šoreiz parunāsim par mazliet citiem tematiem.

Atskatīsimies uz "McLaren" pilota Daniela Rikjardo neizteiksmīgo sniegumu ne tikai šajā nedēļas nogalē, bet šosezon kopumā.

Austrijā F-1 otro reizi šosezon startēja pretrunīgi vērtētajā sprinta formātā. Katru reizi, kad F-1 bolīdi sacenšas trīs dienas pēc kārtas, rodas diskusijas - vai sprintu vajag paturēt?

Par šo nedēļas nogali savu devu kritikas varētu piešķirt sacensību tiesnešiem, bet, ja atskatās uz sezonu, kas jau ir pusē (jā, laiks lido), tiesnešu darbu sevišķi slavēt negribētos.

Bet, turpinot par pussezonas atzīmi, ja kaut kas patiešām ir pelnījis uzslavas, tad tie ir jaunie noteikumi, kas mums jau neskaitāmas reizes ir sagādājuši lieliskus mirkļus trasē.

Sāksim gan ar Rikjardo, kura vārds šajā nogalē tika locīts visnotaļ nežēlīga, bet pelnīta joka sakarā...