Tāpat arī padomāts par šo elektroauto uzlādi starp braucieniem, pilnībā izmantojot zaļo enerģiju, par ko rūpējas GCK Energy. Sacensībām nepieciešamās baterijas un akumulatori tiek piepildīti ar enerģiju uzņēmuma bāzē Francijā, izmantojot saules paneļus un vietējo zaļās enerģijas tīklu. Kopumā šie konteineri uzkrās ap 900 kWh elektrības.
No šīs sezonas izmainīts arī FIA pasaules un Eiropas rallijkrosa čempionātu sacensību formāts. Katras sacensības World RX ieskaitē nu tiek sāktas ar SuperPole braucienu, kas tiek veikts uzreiz pēc treniņbraucieniem. SuperPole braucienā, startējot no vietas, katrs no dalībniekiem veic vienu “lidojošo” apli, pēc kura rezultātiem piloti tiek sadalīti pirmās kvalifikācijas kārtas braucienos, atsakoties no ierastās izlozes. Jāsaka gan, ka izloze tiks saglabāta citās ieskaitēs – Euro RX1, Euro RX3 un RX2e.
Pēc noteikto kvalifikācijas kārtu braucieniem, visi dalībnieki gatavosies startam jaunizveidotās Progresa kārtas braucienos, pēc kuru rezultātiem noteiks tos pilotus, kuri kvalificēsies pusfināliem. Iepriekš pusfinālos startēja 12 ātrākie piloti pēc visu kvalifikācijas kārtu veikšanas, bet turpmāk pusfinālistu noskaidrošana uzticēta tieši progresa kārtas braucieniem; turklāt šajā fāzē svarīga būs pilota izcīnītā vieta braucienā, nevis kopējais laiks. Tikmēr kvalifikācijas kārtu rezultāti joprojām tiks izmantoti reizēs, kad būs jāsarindo piloti, kuri dažādos progresa kārtas braucienos būs ierindojušies vienādās vietās.
Vēl viens šīssezonas jaunums: kā progresa kārtas braucienos, tā arī finālbraucienos katrs pilots pats varēs izvēlēties sev vēlamo starta pozīciju. Atbilstoši kvalifikācijas kārtās gūtajai punktu kopsummai augstākā rezultāta īpašnieks starta pozīciju varēs izvēlēties pirmais, tad otrās vietas ieguvējs un tā uz priekšu. Visbeidzot, pēc progresa kārtas braucieniem sekos vairāki pusfināli (atkarīgs no dalībnieku skaita attiecīgajā posmā) un viens fināls.
Būtiski arī pieminēt, ka katrā rallijkrosa braucienā turpmāk startēs maksimums piecas automašīnas, tām visām startējot no vienas līnijas. Ja šādu sistēmu līdz šim bijām pieredzējuši tikai kvalifikācijas kārtās, tad nu tāda tiks lietota pilnīgi visos braucienos. Katrs brauciens turpmāk ilgs piecus apļus, neatkarīgi, vai tas būtu kvalifikācijas kārtas brauciens vai izšķirošais fināls.
Čempionāta ieskaites punkti turpmāk tiks piešķirti tikai nedēļas nogales noslēgumā, nevis kā līdz šim, kad punktus piešķīra par atsevišķi par rezultātu kvalifikācijas kārtās, pusfinālā un finālā. 1. līdz 15. vietas īpašnieki punktus saņems šādi: 20-16-13-12-11-10-9-8-7-6-5-4-3-2-1.