Aizvadītajā nedēļas nogalē otro čempiona titulu nodrošināja Pirmās formulas (F-1) pilots Makss Verstapens. Lai gan jau ilgāku laiku bija skaidrs, ka Verstapenam titula neizcīnīšana ir teju nereāla, viņa kronēšanas brīdis tik un tā spēja pārsteigt. Tiesa, ne labākajā nozīmē.

Rubrikā "Atskaņas no pēdējām sacīkstēm" atskatāmies uz pieredzēto aizvadītajā F-1 nedēļas nogalē.

Suzukas GP šoreiz burtiski nomāca lietus mākoņi, kā rezultātā sacīkstes tika aizvadītas vien daļēji. Pēc sacīkstēm viens no populārākajiem jautājumiem publiskajā telpā bija - kāpēc par sacīkstēm tika piešķirts pilns punktu skaits, ja reiz netika veikta visa distance? Vai atkal FIA izlocīja noteikumus tā, lai Verstapens izcīnītu čempiona titulu? Velkam nost folijas cepurītes... Skaidrojums ir pavisam vienkāršs.

Runājot par Verstapenu, viņa otro čempiona titulu un punktiem, jāteic, ka FIA nespēja precīzi komunicēt par savu reglamentu nīderlandieša īpašo brīdi padarīja patiesi neveiklu.

Kā jau minēts, sacīkstes ilgu laiku pēc pirmā starta nevarēja atsākties lietus dēļ. Pirms sarkanā karoga parādīšanas tuvu nopietnai avārijai bija "AlphaTauri" pilots Pjērs Gaslī, kura tautietis un Šarla Leklēra krusttēvs Žūls Banki pirms astoņiem gadiem līdzīgā negadījumā zaudēja dzīvību.

Turpinot par Gaslī, aizvadītajā nedēļas nogalē oficiāli tika izziņota viņa pāreja uz "Alpine". Tāpat kļuva zināms, ka "Mercedes" rezerves pilots Niks de Vrīss pievienosies "Red Bull" sistēmai, nākamajā sezonā pārstāvot "AlphaTauri". Lai arī šis gājiens no malas izskatās kā absolūts vidējais pirksts Toto Vulfa virzienā no Kristiana Hornera puses, tas nākotnes perspektīvā ir kas vairāk par ieriebšanas mēģinājumu.