Līderis bija komandas kapteinis un centrs Jurciņš, kurš trīs spēlēs guva attiecīgi 23, 10 un 11 punktus. Viņam talkā nāca Aleksejs Anufrijevs, kurš guva 10 punktus pirmajā un 12 punktus otrajā spēlē.
Ceļš uz Ženēvu latviešiem bija nogurdinošs. 36 stundas ilgais brauciens bija jāpavada trešās klases vagonos. Nakti basketbolisti pārlaida uz cietajiem soliem un bagāžas tīklos, daži pat bija izklājuši avīzes uz grīdas.
"Sevišķi grūta bija brauciena pēdējā daļa. Bijām pārguruši, pa daļai arī neēduši,"
grāmatā "Neaizmirstami sporta brīži un zvaigznes" aprakstījuši Vilis Čika un Arnolds Šmits, citējot Latvijas izlases treneri Valdemāru Baumani.
Valsts finansiālā atbalsta piešķiršana nevedās raiti. Vien nepilnu mēnesi pirms Eiropas čempionāta sākuma Latvijas sporta organizāciju apvienības sēdē tika atzīts, ka vīriešu basketbola izlasei būtu jāpiedalās kontinenta pirmajās meistarsacīkstēs.
"Latvijas sporta organizāciju apvienības (LSOA) sēdē atzina, ka Latvijas basketbola vienībai būtu jāpiedalās Eiropas meistarsacīkstēs Ženēvā no 2. - 4. maijam. Nolēma lūgt no ministru kabineta Ls 1500 pabalstu," vēstīts laikraksta "Sporta Pasaule" 1935. gada 8. aprīļa numurā.
Eiropas meistarsacīkstēs pēc Latvijas izlases turnīrā pirmās izcīnītās uzvaras pret Ungārijas valstsvienību latviešu basketbolistu favorītu statuss pieņēmās spēkā.
Šveices laikraksts "La Tribune de Geneve" vēstīja: "Latvieši ir skaisti atlēti. Viņi spēlē meistarīgi, rāda augstas klases tehniku. Visas piespēles precīzi aplēstas. Vietu ieņemšana un bumbas metieni uz grozu - lieliski. Visi latviešu spēlētāji, it sevišķi Jurciņš, - teicami metēji. Latvija jau pirmajā spēļu dienā redzami parādīja, ka ir pārāka," aprakstīts grāmatā "Neaizmirstami sporta brīži un zvaigznes".