"Turpinot par Emīlu, viņš Sanktmoricas trasē tiešām nobrauca pārsteidzoši labi, nosvērti, neraustījās, bija mierīgs un aizvadīja labus braucienus gan divniekā, gan četriniekā. Es teiktu - tiešām augstas klases sniegums," apmierināts ar pilota veikumu Šveicē ir Prūsis.
Par spīti vairākiem kritieniem un tajos bojātai tehnikai, viņš ir apmierināts arī ar jaunā pilota Jēkaba Kalendas sniegumu: "Kalenda krita un cēlās. Malacis. Un pēc visiem daudzajiem kritieniem, es vismaz neatceros, ka būtu teicis: "Nē, es nebraukšu vairāk, man vajag atpūsties". Uzreiz bija gatavs - ķivere padusē, iet augšā kalnā un nesas lejā."
Treneris daudzos kritienus skaidro ar pilota nelielo līdzšinējo pieredzi un neapgūtajām trasēm. Lai arī ar kritieniem, trase tiek apgūta, un pilots kopā ar komandu dodas apgūt nākamo trasi.
"Arī par stūmējiem ir prieks, jo man pagājušajā vasarā, kad jau par 99% bija zināms, ka Ķibermanis nestartēs, bija šaubas, kā labākie stūmēji reaģēs, vai vispār trenēsies, vai viņiem būs motivācija," savas iepriekšējās vasaras pārdomas atklāj Prūsis. "Taču, nē, tieši otrādi. Es gribu viņus paslavēt par to, ka tie, kuri pēdējos gados bija Ķibermaņa ekipāžā, nostrādāja motivēti, atbildīgi un augstā līmenī," Prūsis slavē puišus, piebilstot, ka arī rezultāts parāda stūmēju darbu un ka rezultāts top tikai pilota un stūmēju kopdarbības rezultātā.
Parasti sejā nopietnais latviešu speciālists pēc otrās vietas izcīnīšanas pasaules čempionātā televīzijas ekrānos līksmoja līdzi Cipuļa ekipāžai.