Aizvadītajā nedēļas nogalē kārtējo reizi dominējoši uzvaras laurus plūca "Red Bull" pilots Makss Verstapens. Pirmās formulas (F-1) sezona ir sasniegusi ekvatora atzīmi, bet joprojām nevienas citas komandas pārstāvim uz goda pjedestāla augstākā pakāpiena nav izdevies kāpt. Vai līdz sezonas beigām kaut kas pamainīsies?

Rubrikā "Atskaņas no pēdējām sacīkstēm" atskatāmies uz pieredzēto aizvadītajā F-1 nedēļas nogalē.

Ungārijas "Grand Prix" ietvaros F-1 organizatori nāca klajā ar jaunu eksperimentu - jaunu kvalifikācijas formātu. Un šis eksperiments, atšķirībā no iepriekšējiem, viennozīmīgi vērtējams ar pluszīmi.

Hungaroringas trasē notikušais posms bija jau trešā reize pēc kārtas, kad "Ferrari" trīs mājas tālāk pasūtīja savu acīmredzami otro pilotu Karlosu Sainsu, kamēr Šarls Leklērs acīmredzami beidzot ir kapitulējis mentālajā cīņā pret savu komandu.

Aizvadītajā nedēļas nogalē faniem, kuriem jau "līdz kliņķim" ir apnikusi Maksa Verstapena dominance, pavīdēja cerību stariņš, jo "pole-position" par mata tiesu izdevās izraut viņa, pagaidām jāsaka, bijušajam sāncensim Luisam Hamiltonam. Bet, kad bija pienācis laiks rūtainajam karogam, Verstapens ar 33 sekunžu pārsvaru pār otro vietu iespļāva dvēselē visiem, kuri cerēja uz goda pjedestāla augstākā pakāpiena ieraudzīt citu pilotu.

"Red Bull" izdevās gāzt vairāk nekā 30 gadus senu rekordu, kas noved pie jautājuma: vai šogad kaut vienā posmā parādīsies "Dāvids", kura lingas raidītais akmens būs gana precīzs, lai nokautu "goliātu", kas plašāk pazīstams kā "Red Bull Racing"?