"Esmu patiesi lepns par darbu, ko kopš 2021. gada veikusi mana komanda, Latvijā sarīkojot pasaules čempionāta posmu. Pie tam, šie pētījuma dati iekļauj informāciju par tām akreditētajām personām un apmeklētājiem, kuri bija iegādājušies ieejas biļetes. Apzinoties rallija plašo ģeogrāfiju un specifiku, šie ekonomiskā pienesuma dati patiesībā ir vēl augstāki, jo aprēķinos nevaram iekļaut datus par personām, kuras sacensības vēroja bez ieejas biļetes – piemēram, servisa parkā, pilsētas ātrumposmos, vai kādā no rallija dalībnieku zonām. Bet visas šīs personas vieno nepieciešamība iegādāties degvielu un pārtiku, apmaksāt naktsmītnes – tas rada PVN ieņēmumus, akcīzes nodokļa ieņēmumus, kas ļauj sasniegt šādu pozitīvu bilanci.
Vienlaicīgi ar šiem faktiskajiem datiem, WRC Latvijas posms ir sasniedzis iespaidīgus publicitātes datus Latvijas tēla atpazīstamības veicināšanā pasaulē – gan TV, gan medijos, gan arī sociālajos tīklos – radot tikai ilgtermiņā vērtējamas tūrisma datu izmaiņas nākotnē," norādīja "Tet Rally Latvia" direktors Raimonds Strokšs.
Kompānijas "Futures Sports & Entertainment" apkopotie statistiskie dati liecina, ka WRC Latvijas posma "Tet Rally Latvia" norises ar televīzijas translāciju starpniecību sasniegušas kopumā 80,4 miljonos skatītāju lielu auditoriju, pārsniedzot iepriekš publiski izteikto prognozi par 75 miljoniem lielu auditoriju, kas atvasināta no WRC 2023. gada sezonas datiem.
Līdzvērtīgi metriskie dati sasniegti arī pasaules rallija čempionāta sociālo tīklu kontos, kur 2024. gada jūlijā (periodā, kad norisinājās "Tet Rally Latvia") radītais saturs parādīts 60,2 miljonus reižu, bet publicētie video skatīti 25 miljonus reižu. Tāpat nevar nepieminēt sociālo tīklu lietotāju iesaisti, šajā laika periodā fiksējot vairāk par 2 miljoniem sekotāju reakciju (patīk, komentāri, dalīties, citi).