Sportists atklāja, ka visas komandas tiek iedalītas divās klasēs – "Superstock" (sportisti brauc ar mono riepām, kā arī ir ierobežojumi uz motocikla uzlabojumiem) un "Superbike" klase (var braukt ar brīvi izvēlētām riepām). Rožkalna komanda startēs "Superbike" klasē, kurā uz starta izies visas vadošās rūpnīcu komandas. Tikmēr Rožkalna komandai būs daļējs rūpnīcas atbalsts. Ja pieņem, ka rūpnīcu komandas startēs ar motociklu, kuram ir 100% atbalsts, tad Rožkalna komandas motociklam tas atbalsts sastādīs ap 70%.
Katrai komandai uz nedēļas nogali būs ap 60 riepām, taču rūpnīcu komandām būs īpašas šīm sacensībām paredzētas riepas. "Mēs startēsim ar parastām Bridgestone riepām, kuras var iegādāties jebkurš gribētājs, bet rūpnīcu komandas startēs ar īpašām Bridgestone rūpnīcā speciāli šīm sacīkstēm izgatavotām riepām, kas, protams, viņiem nodrošinās labākus apstākļus."
Mūsu braucējs atklāja, ka sacensību laikā servisa parkā drīkst labot motociklu, vienīgi nevar mainīt motocikla rāmi un motora bloku. Garijs piebilda, ka šajā seriālā startē pasaules labākie braucēji, no kuriem vairāki ir ar MotoGP pieredzi. Komandu budžeti uz vienu šādu posmu ir līdz 100 000 eiro.
Garijs atklāj, ka viņš jau sen bija vēlējies kādu dienu izmēģināt spēkus Lemānā. "Man vienmēr mērķis ir bijis startēt augsta līmeņa sacīkstēs, un Lemāna, protams, nebija izņēmums. Šeit vienmēr cīņas ir ļoti sīvas, kā arī dalībnieku sastāvs ir ļoti spēcīgs. Tas ir ļoti labs izaicinājums sevi pierādīt tik augsta līmeņa sacensībās. Jau pagājušajā gadā apmeklēju šīs sacīkstes. Pirms kāda laika mani sameklēja un uzrunāja "PMS99 Yam Service" komanda, ar kuru arī sanāca vienoties par startu šajā sezonā. Protams, pa brīvu neviens neko neuzsauc, un arī man ir jānāk ar savu līdzfinansējumu. Tāpēc, ja ir kāds, kurš grib piedalīties šajā trakajā piedzīvojumā un iespējamā vēstures pārrakstīšanā, esmu atvērts jebkuriem piedāvājumiem," turpina sportists, kurš paralēli aktīvi darbojas arī sociālajos tīklos.