Otro vietu ar jaunuzbūvētu SEAT Ibiza automašīnu sasniedza Kalvis Buģis, atkārtojot savu labāko panākumu. Gabrānam tika trešā vieta, kas ir viņa augstākais sasniegums folkreisā.
Aiz pjedestāla pozīcijas guva Dainis Krūmiņš, Edmunds Kozlovskis un Mārtiņš Starks.
Junioru kausā uzvaru sasniedza Miks Gabrāns, aiz sevis atstājot Mairi Viguli, Klāvu Benefeldu un motora defekta piedzīvojušo Dāvi Emīlu Ūdri.
Komandu ieskaitē līdz ar Zālīša un Gabrāna spožo sniegumu uzvara tika Kavita V komandai.
Atsevišķi rīkotajā Klasika finālā, kurā tikās aizmugures piedziņas automašīnas, uzvaru guva Kaspars Zuģickis, aiz sevis atstājot Ivaru Kernu un Ralfu Sirmaci.
Sacīkstē piedzīvotas arī vairākas efektīvas avārijas – kūleņus apmeta gan Mairis Vigulis, gan Pauls Sakovičs, gan arī pērnā gada LAF Folkreisa Vasaras kausa ieguvējs Viesturs Plētiens, kura avāriju izprovocēja sadursme ar Juri Sirko. Skatītāji bija sajūsmā redzot, ka Plētiens pēc smagās avārijas bija gatavs noslēgt attiecīgo braucienu, tiekot līdz finišam.
Pēc sacīkstes pamatīgus apgriezienus uzņēma arī automašīnu pirkšana, atbilstoši folkreisa noteikumiem. Rezultātā īpašniekus mainīja piecas startējušās automašīnas. Tajā skaitā Buģa SEAT, Gabrāna VW Golf II, Krūmiņa VW Golf II, Zuģicka BMW un Jāņa Āboliņa VW Golf II.
LAF Krosa komisijas autokrosa kausa sacīkstē galvenie favorīti bija ar pilnpiedziņas mašīnām braucošie Jānis Veģeris un Armands Plūme. Taču abi piedzīvoja tehnikas problēmas – Plūme mašīnu salauza ceturtās kvalifikācijas startā, bet Veģera auto apklusa uzreiz pēc fināla starta. Šo dāvanu vislabāk izmantoja pieredzējušais Andis Kļava, gūstot uzvaru. Otro vietu pēdējā aplī sasniedza Juris Zembergs, apdzenot Juri Narubinu. Narubinam arī trešā vieta ir pašlaik augstākais panākums autosportā.