Auto Stils supersprinta demokrātiskā uzbūve ļauj sportistiem piedalīties sacensībās ar dažāda veida vieglajām automašīnām. Tieši tāpēc supersprinta ātrumposmos var redzēt dalībniekus ar visa spektra ielas jeb standarta automašīnām, kā arī ar speciāli sagatavotu sporta tehniku. Visus dalībniekus, kuri sadalīti 8 ieskaites klasēs pēc automašīnu veida un piedziņas, vieno viena kopēja supersprinta īpatnība – dalībnieki drīkst startēt tikai un vienīgi ar ielas riepām.
Iepriekšējie trīs Auto Stils rallija supersprinti, kas norisinājās Bauskā un Jelgavā, pierādīja, ka dalībnieku brauktprasmes un cīņas spara līmenis ir ļoti augsts neatkarīgi no klases, kurā tie startē. Piemēram, VAZ kausa klasē 2. un 3. vietu pēdējā posmā šķīra tikai 0,1 sekunde. Pārsvarā pirmo trijnieku katrā klasē šķir tikai sekundes desmitdaļas, kas ļauj cerēt uz aizraujošu un interesantu cīņu arī šīs sestdienas supersprintā. Katrā no ieskaites klasēm skatītāji un līdzjutēji var sagaidīt intriģējošas un principiālas cīņas.
VAZ klasē būs interesanti vērot, vai Edgaram Trallam (VAZ 2105) izdosies noturēt aiz sevis visus konkurentus, kā abās sacensībās Jelgavā. Līdzīga intriga standarta auto klasē 1,6+ - visos iepriekšējos supersprintos ātrākais braucējs bijis Sandis Laukšteins (VW Golf III), tomēr konkurenti ar katru reizi Sanda pārsvaru ir samazinājuši. Ļoti aizraujošu cīņu var sagaidīt standarta 4WD klasē, kur savstarpējas attiecības "kārto" iepriekšējo posmu 1. un 2. vietas ieguvēji – Kārlis Nebars (Audi 80 Quattro) un Jānis Ivanovskis (BMW 325ix) – divos supersprintos uzvarējis Jānis Ivanovskis, bet vienā Kārlis Nebars. Kurš uzvarēs šoreiz? Savukārt 4WD+ standarta automašīnu klasē skatītāji un atbalstītāji var gaidīt rūdītā rallista Matīsa Mežaka (Mitsubishi Lancer Evo IX) vēlmi "atriebties" Andrim Kulbergam (Mitsubishi Lancer Evo VI) par zaudējumu iepriekšējā posmā Jelgavā.