Pagājušās nedēļas vidū leģendārajā GTI sanāksmē pie Vertera ezera tika prezentēta jaunā "Scirocco" 325 ZS sacīkšu versija ar nosaukumu GT24. Divas dienas vēlāk leģendāru braucēju komanda Nirburgringā jauno auto "iesvētīja" vislabākajā veidā – 200 000 skatītāju klātbūtnē izcīnot dubultuzvaru 24 stundu sacīkstēs pa leģendām apvīto Nordschleife ātrumapli.
"Scirocco GT24" dubultuzvara debijas sacīkstēs (7)
"Ar šo automobili nav jābrauc, lai tas izskatītos ātrs. "Scirocco GT24" ar zili baltu krāsojumu ir tik zems, ka starp riteņa arku un riepu nav iespējams ielikt roku. Tomēr sacīkšu automobilis nepārprotami ir "Scirocco" no jebkura skatpunkta. Tikai vēl platāks, vēl garāks un vēl zemāks," saka "Volkswagen" Jauno izstrādājumu departamenta vadītājs Dr. Ulrihs Hakenbergs. Ar 325 ZS spēcīgo "Scirocco" automobili sacīkstēs brauca arī tādi leģendāri braucēji kā divkārtējais pasaules rallijā čempions Karloss Sainss un trīskārtējais Nirburgringas 24 stundu sacīkšu uzvarētājs Hanss Joahims Štuks. Starp citu, Štuks uzvarēja pašās pirmajās 24 stundu Nirburgringas sacīkstēs 1970. gadā.
"Scirocco GT24" jaudu gūst no divu litru dzinēja: 16 vārstu tiešās iesmidzināšanas dzinējs ar turbīnu un starpdzesētāju maksimālo griezes momentu, kas ir 340 Nm, sasniedz jau pie 2100 apgriezieniem minūtē. Pārnesumu pārslēgšana tiek veikta ar divsajūgu tiešās pārslēgšanās transmisiju (DSG), kas ir pieejama arī parastajiem modeļiem.
Sacīkstēs jaunais "Scirocco" pierādīja teicamu izturību. 24 stundu laikā katra no trim "Volkswagen" komandas automašīnām tikai vienu reizi neplānotā kārtā iegriezās boksos. Iemesli attiecīgi bija stūres pastiprinātāja sūkņa nomaiņa, plīsusi riepa un attaisījies auto apakšas aizsargs.Rezultāts finišā pārsniedza visoptimistiskājās prognozes – ekipāža Džimijs Johansons, Florians Grūbers, Tomass Mitšs un Hanss Joahins Štuks izcīnīja uzvaru klasē automobiļiem ar divlitru turbo motoriem, absolūtajā vērtējumā ierindojoties 11. vietā. Otrie savā klasē un 15. absolūtajā vērtējumā bija zvaigžņotā Dakaras rallijreida speciālistu ekipāža Karloss Sainss, Žinels de Viljē, Dīters Depings un vēlreiz Hanss Joahims Štuks. Piektie klasē un 32. absolūti 219 automašīnu konkurencē bija Ulrihs Hakenbergs, Bernds Ostmans, Matiass Malmedijs un Altfrīds Hēgers.
Ideja par sapņu automobili, kas ir pa kabatai plašai sabiedrības daļai, dzima septiņdesmitajos gados kopā ar pirmo "Scirocco". Šī kupejas tipa automobiļa panākumi turpinājās gandrīz 20 gadus, kuru laikā tika uzbūvēti vairāk nekā 360 000 "Scirocco". Šā panākuma stāsta un vēstures iedvesmoti, "Volkswagen" šā gada Ženēvas autoizstādē prezentēja jauno "Scirocco" versiju.Plānots, ka Eiropā jaunā "Volkswagen Scirocco" tirdzniecība sāksies augustā, bet Latvijā jaunais automobilis varētu nonākt pāris mēnešus vēlāk.