Rīgas maratons - Izaicini sevi, izaicini citus! (3)

CopyDraugiem X Whatsapp
Lūdzu, ņemiet vērā, ka raksts ir vairāk nekā piecus gadus vecs un ir pārvietots uz mūsu arhīvu. Mēs neatjauninām arhīvu saturu, tāpēc var būt nepieciešams meklēt jaunākus avotus.

Jau pēc trīs mēnešiem startēs ikgadējais Nordea Rīgas maratons, kura dalībnieku skaits šoreiz varētu pārsniegt 2500 cilvēku gan no Latvijas, gan ārzemēm.

Viens no lielākajiem un nozīmīgākajiem sporta pasākumiem Latvijā - Nordea Rīgas maratons - šogad norisināsies 18. maijā un pulcēs vairāk skrējējus gan no Latvijas, gan ārvalstīm. Maratonu organizē Nords Porter Novelli sadarbībā ar Rīgas Domi.

"Šogad Nordea Rīgas maratona devīze ir "Izaicini sevi, izaicini citus!", lai uzsvērtu, ka maratons ir pasākums ikvienam, ne tikai profesionāliem sportistiem,"pastāstīja Nords Porter Novelli valdes priekšsēdētājs Aigars Nords. "Organizējot Nordea Rīgas maratonu, vēlamies atdzīvināt skriešanas tradīcijas Latvijā, lai nākamo trīs gadu laikā maratons Rīgā kļūtu par nozīmīgu skriešanas pasākumu Baltijas un Ziemeļvalstu reģionā ar vairākiem tūkstošiem dalībnieku."

Nākamo trīs mēnešu laikā organizatori uzsāks plašu skriešanas un maratona popularizēšanas kampaņu. Uz Nordea Rīgas maratona pieteikuma pasākumu tika aicināti sabiedrībā pazīstami cilvēki un atbalstītāji: Nordea bankas valdes priekšsēdētājs Valdis Siksnis, BMW WESS Select valdes priekšsēdētājs Aleksandrs Oskins, Latvijas futbola izlases galvenais treneris Aleksandrs Starkovs, žurnālists Pauls Timrots, basketboliste Ieva Tāre, radio leģenda Dzintris Kolāts, Izglītības un zinātnes ministrijas valsts sekretāra vietnieks Edgars Šneps, multimākslinieks Artis Dzērve, adidas Baltic mārketinga vadītājs Jurģis Ozoliņš, Hanzas Maiznīcas mārketinga un tirdzniecības direktors Edijs Vegners un Coca-Cola mārketinga vadītāja Inita Drēziņa.

Pasākuma atbalstītāji izaicināja skriet kādu no maratona distancēm dažādas sabiedrības grupas, sākot no sava uzņēmuma darbiniekiem līdz ģimenēm, skolām, citiem uzņēmumiem, futbola un basketbola līdzjutējiem, sportistiem, laiskajiem sēdētājiem dīvānos un, visbeidzot, izaicinot paši sevi.

Nordea Rīgas maratonā ir iespēja ikvienam izvēlēties savām spējām piemērotāko distanci: minimaratons - 5 km, pusmaratons - 21 km un maratons – 42 km un 195 metri. Katrai distancei ir īpaši sastādīti treniņu plāni un treniņu padomi, kas atrodami mājas lapā "www.nordearigasmaratons.lv".

Nordea Rīgas maratons izceļas ar lieliskas kvalitātes trasi, kura ved no Arēnas Rīga pa Valdemāra ielu, pāri Vanšu tiltam uz Ķīpsalu un atpakaļ. Trase ir starptautiski sertificēta pēc AIMS (Association of International Mararathons and Distance Races) standartiem un iekļauta AIMS sacensību kalendārā.

"Nordea Rīgas maratons ir kļuvis par lielisku privātās un publiskās partnerības piemēru," preses konferencē teica Rīgas Domes priekšsēdētāja vietnieks Almers Ludviks. "Pagājušajā gadā Nords Porter Novelli organizētais maratons ir pierādījis sevi kā pasākums ar augstiem profesionāliem standartiem un lielisku organizāciju. To pierāda pagājušā gada pozitīvās atsauksmes un lielais dalībnieku skaits no visām Latvijas pilsētām, kā arī citām pasaules valstīm. Ceram, ka maratons Rīgai nodrošinās arī būtisku maratona "tūristu" jeb citu valstu skrējēju masu, vairojot pilsētas starptautisko atpazīstamību."

Pagājušajā gadā maratonā piedalījās dalībnieki no 21 pasaules valsts. Jau šobrīd dalībai Nordea Rīgas maratonā pieteikušies skrējēji no 17 valstīm - Austrālijas, Jaunzēlandes, Meksikas, ASV, Lielbritānijas, kā arī no vairākām Centrāleiropas un Skandināvijas valstīm. Nordea Rīgas maratonam ir lielākais balvu fonds Baltijas valstīs – 16 000 Eiro, no kuriem 10 000 Eiro ir Nordea Rīgas maratona ģenerālsponsora – Nordea bankas īpašā balva.

"Nordea bankas mērķis ir celt gan maratona masveidību, gan sportisko rezultātu. Kā pagājušā gada lielākā komanda ar 53 dalībniekiem, mēs šogad izaicinām Latvijas uzņēmumus pārspēt Nordea dalībnieku skaitu,"uzsvēra Nordea bankas vadītājs Valdis Siksnis. Vienlaikus mēs izaicinām arī sportistus pārsniegt Nordea Rīgas maratona rekordu un saņemt īpašo balvu no Nordea – 10 000 eiro."

Pagājušajā gadā labot Rīgas maratona 1992. gadā uzstādīto rekordu izdevās skrējējam no Kenijas Džonstonam Čangvoni.

Šogad tiks īpaši domāts par to, lai piesaistītu plašu līdzjutēju skaitu, veidojot īpašas fanu zonas trases malās un atsevišķu izklaides programmu dalībnieku atbalstītājiem.

Dalībai Nordea Rīgas maratonā var pieteikties Nordea bankas filiālēs visā Latvijā un mājas lapā "www.nordearigasmaratons.lv".

Par Nordea Rīgas maratonu:

Maratons Rīgas pilsētā notiek kopš 1991. gada. 2007. gadā kopā ar jauno ģenerālsponsoru maratons ieguva jaunu nosaukumu – Nordea Rīgas maratons. Patreizējā maratona trase 2007. gada aprīlī oficiāli sertificēta Starptautiskajā maratonu un garo distanču skriešanas asociācijā AIMS. Maratonu kopš 2007. gada sadarbībā ar Rīgas domi rīko aģentūra Nords Porter Novelli. Ģenerālsponors – Nordea banka, sponsori – BMW WESS Select, Hanzas Maiznīca, adidas un Powerade, tehniskie atbalstītāji – airBaltic, Arēna Rīga, draugiem.lv, f64, Fluido, City Fitness, Poligrāfijas Aģentūra, Eži, mediju partneri – Diena, LNT, 5min un TVNET.

Komentāri (3)CopyDraugiem X Whatsapp
Redaktors iesaka
Nepalaid garām!
Uz augšu