Tā jau laikam ir - ja reiz esi kļuvis par autosportistu un radis stāties pretī visdažādākajiem izaicinājumiem, tad pat pēc karjeras beigām no šīs nodarbes tik viegli vis tikt vaļā nevar. Tā, piemēram, labi zināmais somu rallija braucējs Miko Hirvonens, kurš visai pārliecinoši pateica ardievas WRC pilota karjerai, lai vairāk laika veltītu ģimenei, 2016.gadā startēs Dakāras rallijreidā.
Hirvonens nākamgad brauks Dakārā
Hirvonens, kurš četras reizes (2008., 2009., 2011. un 2012. gadā) kļuva par pasaules rallija vicečempionu, taču tā arī ne reizi nespēja sakaut francūzi Sebastjanu Lēbu (viņš pasaules čempiona titulu sargāja periodā no 2004.gada līdz pat 2012.gadam), X Raid komandas braucēju un Dakāras izaicinājumam pretī stāsies MINI ALL4 Racing.
2016.gada Dakāras rallijreids norisināsies no 3. līdz 13. janvārim, un tas nozīmē, ka Hirvonenam ir pietiekami daudz laika, lai iepazītos ar ekstrēmo MINI un tā spējām. Dakāras rallijreida rezultātu vēsture rāda, ka MINI nedrīkst nenovērtēt, jo tieši ar šo auto uzvarēts pēdējos četrus gadus pēc kārtas. 2012. un 2013. gadā titulu automobiļu ieskaitē ieguva francūzis Stefans Peterhansels, 2014.gadā spāņu autosprotists Nani Roma, bet šogad - katarietis Nasers al Atija.
Hirvonenam līdzās stūrmaņa krēslā sēdīsies Dakāras rallijreida veterāns, četrkārtējais šo sacensību uzvarētājs Mišels Perins. Viņš kā stūrmanis panākumus guvis pērn duetā ar Nani Romu un trīs reizes no 1994.gada līdz 1996.gadam, kad asistēja citam francūzim Pjēram Lartigam pie sacīkšu Citroen ZX vadības grožiem.
Par izredzēm gūt vērā ņemamus panākumus 2016.gada Dakāras rallijreidā Hirvonens izsakās visai piesardzīgi. «Dakāra ir tik garas sacīkstes, un kāpas ir kā no citas pasaules. Tāpēc finišēt šajā sarīkojumā, nesastopoties ar lielām grūtībām vai bez iestigšanas, jau būtu lielisks sasniegums manās pirmajās Dakāras sacensībās.»