Pēc muzeja apmeklējuma ņēmu savu ķerru un devos ārā no Rovaniemi Sinetes virzienā, soļojot pa veloceliņu, kas vijās blakus šosejai. Ratiņi ripoja lieliski, un mani sildīja sajūta, ka beidzot atkal kustos uz priekšu, jo, godīgi sakot, biju nedaudz aizsēdējies Rovaniemi un jau kļuvis nedaudz nemierīgs. Lai sekotu Polārā loka līnijai, nācās pamest veloceliņu un tālāk iet pa meža ceļu Sevetijervi ezera virzienā, taču, lai nokļūtu uz šā meža ceļa, vispirms bija jāšķērso šoseja, kas izrādījās samērā grūts uzdevums. Laikam šosejas projektētāji nebija iecerējuši, ka kādam no veloceliņa vajadzētu nonākt uz šā meža ceļa, tāpēc starp mani un šoseju pacēlās iespaidīga augstuma uzbērums. Labi, ka ratiņi ir gan velkami, gan stumjami - apgriezu savu ķerkatu otrādi un, pamatīgi kārpoties, uzstūmu to uzbērumā. Pēc tam pa meža ceļu aizgāju rietumu virzienā, pie sevis domājot, ka iet uz rietumiem ir labi, jo katru vakaru skatam paveras fantastisks saulriets. Ap 19:30 sasniedzu Sevetijervi ezeru, kura krastā ierīkoju nometni.
Vismaz pagaidām šķiet, ka mantu transportēšanas veida maiņa bija pareizs lēmums, jo, neskatoties uz vēlo startu, šodien esmu nogājis aptuveni 15 kilometrus, kas bez riteņiem noteikti nebūtu iespējams.
18. diena - 27.03.2014. (66° 35.03N, 025° 06.53E)
Šodien atgriezos bezceļa apstākļos, tāpēc nocēlu kamanas no ratiem un piestiprināju tos uz kamanām. Tādā manierē bez sarežģījumiem šķērsoju Sevetijervi ezeru un mēģināju atrast sniega motociklu trases sākumu, taču tas īsti nevedās. Labi, ka kāds vietējais bija atbraucis apraudzīt savu brīvdienu māju ezera krastā - viņa apkārtnes zināšanas man lieti noderēja. Lai gan sniega motociklu trase bija apzīmēta kā nelietojama, nolēmu, ka zīme, kurā ir nosvītrots sniega motocikls, uz mani neattiecas un droši slēpoju tālāk. Pa šo trases atzaru tiešām kādu laiku neviens nebija braucis, taču ar slēpēm pa trasi varēja pārvietoties diezgan raiti, jo sniega sega siltā laika dēļ bija pieblīvējusies pati zem sava svara.