Audi pašmāju šovā uzstājas ar radikāli atšķirīgiem produktiem – augstākās proves un jaudas high – performance automašīnām un radikālu ekomobiļu projektiem.
Audi nogrand ar jauno RS5 kupeju un A5 DTM
Četru riņķu šovs Frankfurtē paies S burta zīmē, jo pirmsizstādes skatē vairāk uzmanības tomēr tika pirmajiem - par programmas naglu tika izvēlēta jaunā RS5 coupe. Galvenās vizuālās izmaiņas ir jaunie lukturi, kas nesen iezīmēja visas A5 sērijas feisliftu. Pretēji gaidītajam RS5 nav uzstādīts jaunais V8 biturbomotors, ko visātrākie Audi drīzumā dalīs ar Bentley, bet gan atmosfēriskā dzinēja 450 ZS versija. Dzinējs sērijveidā savienots ar 7 pārnesumu S Tronic pārnesumkārbu.
Jūtot, ka ar uzfrišinātu RS5 nepietiks, Audi līdz pasākumam bija pietaupījis jaunās DTM autošosejas mašīnas uz A5 bāzes iznācienu. Bolīds ar kodu R17 startēs, tikai sākot ar 2012. gada sezonu, un tā radītājiem Audi Sport bija jāveic nebūt ne viegls uzdevums. Jaunais DTM reglaments pieprasa pastiprināt drošību, vienlaikus par 40% samazinot izmaksas (jauna DTM mašīna patlaban maksā ap miljonu eiro).
A5 DTM zālē ieripināja pats Audi Sport boss Dr. Volfgangs Ulrihs, kurš atļāvās vācu premium ražotājiem nepieredzētu vaļību, proti, netieši izteica atzinību par trešā ražotāja ienākšanu DTM. Kā zināms, no 2012. gada vācu meistarsacīkstēs startēs arī BMW, kamēr līdz šim Audi cīnījās pats ar sevi un Mercedes–Benz komandām.
Lai sportiskā nots izskanētu pēc iespējas pārliecinošāk, Dr. Ulriham uz skatuves piespēlēja viņa kolēģis no Volkswagen motorsporta nodaļas Kriss Nīsens. Šis simpātiskais vīrs, kurš VW trīs reizes aizveda līdz uzvarai Dakāras maratonā, uz ballīti bija ieradies ar Volkswagen Polo R WRC pilnā darba kārtībā.
Nākamais Loeba un Hirvonena bieds izrādījās tik īsts, ka prezentācijas beigās trīsreiz noslāpa, jo Nīsens neprata tikt galā ar WRC mašīnas piņķerīgo izkustināšanas procedūru. Pilnam komplektam Audi A5 DTM un VW Polo R WRC pievienojās kārtējais nezvērs no Santagatas vārdā Lamborghini Gallardo Super Trofeo, kuru uzbūvēs tikai 150 eksemplāros. Tas vienalga ir vairāk nekā šovā izrādītais Bugatti Veyron L’Or Blanc ar īsta porcelāna pārklājumu.
Frankfurtē notiek arī jaunā Porsche 911 (rūpnīcas kods 991). Acīs duras trīs lietas – jūtami lielāki izmēri, elegantāk veidotas formas ap lukturiem, kas agrāk bija nevajadzīgi vienkāršotas, un, protams, cipari uz ātrumkārbas kloķa, kas liecina par 7 ātrumu manuālo pārnesumkārbu.