"Aston Martin" sporta nodaļa prezentējusi automobili "DBRS 9", kas tiks pozicionēts starp sērijveida "DB 9" un ekstrēmo "DBR 9".
Jauns sacīkšu "Aston Martin" (3)
Sacīkšu automobilis "DBR 9", kurš nupat, tiesa, bez lieliem panākumiem startēja Lemānas 24 stundu sacīkstēs, attīsta 600 zirgspēkus, turpretim jaunajā "DBRS 9" V12 motora jauda ir 550 ZS. Tomēr arī tas ir daudz, jo, salīdzinot ar parastu "DB 9", "DBRS 9" ir par veseliem 480 kilogramiem vieglāks. Tas panākts, virsbūves konstrukcijā izmantojot oglekļšķiedru un sānu un priekšējos logus izgatavojot no organiskā stikla.
Dzinēju iespējams komplektēt kā ar sešu pakāpju manuālo, tā arī ar sešu pakāpju sekvenciālo pārnesumkārbu. Auto balstiekārta ir pielāgota apstākļiem sacīkšu trasē - tā ir zemāka un cietāka. Stūre un vadītāja sēdeklis ir vienkārši regulējami, un vajadzības gadījumā iespējams salonā ierīkot arī otru sēdvietu.
"DBRS 9" "Aston Martin" gatavo kopā ar "Prodrive". Pirmos tā eksemplārus plānots piegādāt līdz šā gada beigām.
Par Clubsport vai nacionālajām sacīkšu sērijām domāto auto "Aston Martin" prasa 263 tūkstošus eiro.