Čehu firmas jaunais rallija auto prezentēts Ženēvas autoizstādē un rudenī startēs pasaules čempionātā.
"Škoda Fabia WRC" izlaista no krātiņa (9)
Vieglākā un ātrākā "Fabia WRC" aizstās patlaban komandā izmantoto rallija automobili uz "Škoda Octavia" hečbeka bāzes, kurš arī pēc nopietniem uzlabojumiem tomēr nespēj konkurēt ar vieglākajām un mazākajām konkurentu mašīnām. "Škoda Fabia WRC" FIA homologācijas prasības palīdzēs izpildīt nesen izlaistais "performance" modelis "Fabia RS", kas pēc analoģijas ar "Seat Ibiza" aprīkots nevis ar benzīna motoru, bet jaudīgo 130 ZS "TDI", taču tas vairs nav būtiski.
"Škoda Fabia WRC" veiktas būtiskas virsbūves izmaiņas, lai rastu vietu lieliem, līdz pat 18 collu riteņiem, kā arī veiktas pārējās procedūras, kas nepieciešamas WRC monstra izveidošanai. "Škoda" arī turpmāk izmantos modificētu 1,8 litru 20V turbodzinēja versiju, kuras tilpums pacelts līdz 2 litriem, bet jauda sasniedz FIA atļautos 300 ZS ar 34 mm restriktoru, ar ūdens izsmidzināšanu dzesējamu gaisa starpdzesētāju, un "anti-lag" sistēmu, kas neļauj kristies turbīnas apgriezieniem, pat ja pilots atlaiž gāzi. Pilnpiedziņas transmisijai ir trīs elektroniski vadāmi diferenciāļi, bet ātrumkārba ir viena no modernākajām WRC - ātrumus var pārslēgt ar pogām uz stūres līdzīgi "Peugeot 206 WRC", kur izmantots riņķis.
"Škoda Motorsport" paredzējusi izlaist "Fabia WRC" trasēs čempionāta nogalē šā gada rudenī, tomēr konkrēts WRC posms pagaidām nav nosaukts.