Prūsis arī piesardzīgi noteica, ka Covid-19 dēļ pasaulē notikumi strauji mainās, tāpēc nevar zināt, vai Sigulda novembrī varēs uzņemt Pasaules kausa pirmo posmu.
Septembrī turpināsies fiziskās sagatavotības uzlabošana. Ja laika apstākļi to ļaus darīt, tad notiks arī pirmie treniņi uz ledus.
"Darbs pie fiziskās sagatavotības nekad neapstājas, vienīgi varbūt sezonas beigās, kad ir svarīgākie mači - pasaules čempionāts vai olimpiskās spēles," teica Prūsis.
"Cerams, ka laiks nebūs ļoti silts. Pērn mums laika apstākļi patraucēja, jo Siguldā siltā laikā nevar izmantot starta estakādi, jo nevar ledu uzliet - tas vienkārši kūst. No vienas puses gribas, lai laiks ir silts un var ārā trenēties, bet no otras puses vajag vēsumu, lai var estakādi izmantot."
Latvijas izlases galvenais treneris arī neslēpa nožēlu, ka Daugavas stadiona rekonstrukcijas plānā vairs nav paredzēta starta estakāde.
"Viennozīmīgi pietrūkst tās estakādes. Neskaitot tās sezonas, kad mēs kādus 6-7 gadus to izmantojām kā ledus estakādi, mēs vēl kādas 17 sezonas izmantojām to kā vasaras estakādi - bez ledus, bet uz sliedēm. Pēkšņi tā ir nogriezta. Un tas banālākais, ka neviens no Bobsleja federācijas pārstāvjiem netika par to brīdināts. 2017. gadā sākās stadiona rekonstrukcija, tur uztaisīja celtniekiem telpu, kur pārģērbties un instrumentus glabāt," sacīja Prūsis.
"Savukārt tagad, cik man zināms, celtnieki no turienes ir izvākušies ārā. Tur ir vajadzīgs remonts, ja nemaldos 26 000 eiro apmērā. Tam neatradās nauda, kamēr viss apkārt tiek būvēts par miljoniem. Sākumā gan atradās līdzekļi, bet nebija politiskās gribas. Kaut kur varas gaiteņos mūsu ideja tika likvidēta."
"Tas ir liels mīnuss," uzsvēra Prūsis. "Siguldā starta estakāde siltā laikā nav izmantojama, turklāt arī četriniekam tā ir par īsu. Stumšanai un sasēšanās brīdim vajadzīgs lielāks intervāls."
Atgādinām, ka ilggadējs Latvijas vadošais bobsleja pilots Melbārdis izcīnīja trīs godalgas iepriekšējās divās Olimpiādēs - 2014. gadā Sočos zeltu četriniekos un bronzu divniekos, bet 2018. gadā Phjončhanā bronzu divniekos.
Savukārt iepriekšējās divās sezonās Latvijas labākais pilots bija Oskars Ķibermanis, kurš 2019. gadā izcīnīja sudraba medaļu četriniekos gan Eiropas, gan pasaules čempionātā.
2020. gadā Ķibermanis kopā ar stūmēju Matīsu Mikni kļuva par Eiropas čempioniem Siguldas trasē, bet Altenbergas trasē Vācijā šis tandēms izcīnīja bronzas godalgas pasaules čempionātā.