"Šobrīd ir jautājums vai Rīgas dome vēlas panākt, ka rīdziniekiem un viņu bērniem finansiāli nav iespējas apmeklēt ierastās sporta nodarbības? Bērni un jaunieši ir mūsu nākotne, tieši tādēļ tas ir uzsvērts gan Veselības ministrijas, gan Izglītības un zinātnes ministrijas pamatnostādnēs, šādu precedentu radīšana iet tiešā pretrunā ar kopējo retoriku. Paredzam, ka pakalpojuma izmaksu sadārdzinājums atstās būtisku ietekmi uz sportot gribētājiem, bērnu un jauniešu veselību un sporta nozari kopumā," uzsver Jānis Rūtens.
Latvijas Olimpiskā komiteja ir kapitāldaļu turētāja astoņos Olimpiskajos centros visā Latvijā, lielākoties kopā ar konkrētajām pašvaldībām. Izņēmums ir "Rimi" Olimpiskais centrs, kas pilnībā pieder Latvijas Olimpiskajai komitejai. Iesaistīties Olimpiskā centra būvniecībā un kļūt par kapitāldaļu turētāju Rīgas domei tika piedāvāts vairākkārt, jo īpaši periodā no 2001. līdz 2005. gadam, bet tā brīža galvaspilsētas vadība interesi neizrādīja.
Olimpiskajos centros, kuros līdzīpašnieki ir arī pašvaldības, tiek piemēroti citi nosacījumi pašvaldību sniegtajiem pakalpojumiem un saistībām, piemērojot pašvaldības ēkas statusu un ņemot vērā sabiedriskās iestādes statusu.
Bez tā, ka SIA OSC galvenais darbības mērķis ir saimnieciskās darbības veikšana, proti – ēkas apsaimniekošana un uzturēšana tādā kārtībā, lai pakalpojums būtu pieejams ikvienam Olimpiskā sporta centra apmeklētājam (bērniem, skolēniem, studentiem, augstu sasniegumu sportistiem, komandām, senioriem, cilvēkiem ar īpašām vajadzībām utt.), SIA OSC veic būtisku sociālo lomu, nodrošinot vidi, kur ikviens sabiedrības loceklis var rūpēties par savu veselību. Lai būtu iespējams samaksāt tik ārkārtīgi paaugstināto maksu par zemes nomu, SIA OSC vajadzētu būtiski palielināt maksu esošo sporta nodarbību nodrošināšanai, pakalpojumu sniegšanai un telpu nomai.