Latviešiem vairākas uzvaras 1000 km sacensībās Palangā!

TVNET
CopyDraugiem X Whatsapp
Lūdzu, ņemiet vērā, ka raksts ir vairāk nekā piecus gadus vecs un ir pārvietots uz mūsu arhīvu. Mēs neatjauninām arhīvu saturu, tāpēc var būt nepieciešams meklēt jaunākus avotus.

No 17. līdz 19. jūlijam Palangā norisinājās viens no Lietuvas vērienīgākajiem autosporta pasākumiem – 1000 km sacensības. Vairākas latviešu komandas izcīnīja ne tikai pjedestālus savās klasēs, bet arī augstas vietas kopvērtējumā.

1000 km sacensības katru gadu notiek lielceļu krustojumā starp Palangu, Klaipēdu un Kretingu - šoseja tiek slēgta un uz viadukta izbūvēta trase. Sacensībās bija pieteikušās 76 starptautiskas komandas ar pārstāvjiem no Lietuvas, Latvijas, Igaunijas, Krievijas, Vācijas, Lielbritānijas, Beļģijas, Šveices, Ukrainas. Kopumā 6 klases, iedalītas pēc motora tilpuma, degvielas tipa, vai brīvā klase: A1600, A2000, A3000, A3000+ , D un X1.

1000 km sacensībām kvalificējās tikai 50 dalībnieki, kas attiecīgi tika sadalīti pa klasēm – no katras klases atsijājot 30% lēnāko komandu.

Visaugstāko – 4.vietu kopvērtējumā un 3.vietu savā X1 klasē izdevās izcīnīt Raimonda Kisiela pārstāvētai ACME GRIFS AG komandai ar Renault Megane Trophy, kurā bez latvieša startēja arī Lietuvas un Ukrainas braucēji. Šai klasē startēja vēl viena latvieša – Roberta Budaha pārstāvēta komanda – XTRA Racing ar Audi coupe, kura tehnisku problēmu dēļ 183. sacensību aplī bija spiesta izstāties un finišu nesasniedza.

7.vieta kopvērtējumā un 1.vieta savā A3000 klasē “Fast Line Racing” komandai ar BMW 130 automašīnu, kurā startēja Artūrs Ribko, Egons Lapiņš un Artūrs Priednieks. Komandas stratēģis Ģirts Krūzmanis: “Biju ļoti veiksmīgi izplānojis stratēģiju, jo uz sacīkstes pirmo daļu bijām 2., tad 3. un 4. vietā, bet braucēji ļoti labi izpildīja uzdevumus, turēja tempu un brauca bez kļūdām, kas arī ļāva izcīnīt uzvaru. Esmu ļoti apmierināts ar rezultātu, jo aiz mums palika pat tādas automašīnas kā Ferrari un Porsche.”

Zaudējot 8 apļus un paliekot 2.vietā A3000 klasē un 12.vietā kopvērtējumā, uz pjedestāla atkal latvieši – Juris Sprūde un Rolands Mēnesis ar Renault Clio V6 Trophy, kas pārstāvēja STOKKER Racing komandu.

Uzvaru D klasē un 22.vietu kopvērtējumā izdevās izcīnīt TVA Racing komandai ar BMW 330D E46, kurā startēja vairāki Latvijas autošosejas Nacionālās klases braucēji: V. Kalmi, I.Zubkovs, V. Ašs, V. Vasiļjevs. 1000 km sacensībai bija kvalificējušies tikai 4 dīzeļi, no kuriem finišu sasniedza 2 automašīnas. 28.vieta kopvērtējumā un 3.vieta A1600 klasē PAPA’S PBLC RACING komandai ar Honda CRX automašīnu, kurā startēja Ģirts Daugaviņš, Jānis Žmuidens un Latvijas autošosejas Nacionālās klases braucēji: Uldis Timaks, Jānis Kārkliņš un Mārcis Martinsons. Komanda pārliecinoši turējās 2.pozīcijā, kad automašīnai sākās tehniskas problēmas ar pusasi, kārbu un tad atkal pusasi. Tehnisko mezglu maiņa notērēja laiku un komanda finišēja 3.vietā, līderiem zaudējot 26.apļus, neskatoties uz to, ka pēdējos apļus komanda brauca pusslodzē, ne ātrāk par 100 km/h.

Sacīkstei nekvalificējās Zigmunda Loča pārstāvētā komanda, kura startēja ar BMW M5 E28 automobīli un A. Vīksnes pārstāvētā Porsche Klubas Porker komanda ar Porsche 944 S2. Tie, kas nekvalificējās 1000 km sacīkstei, piedalījās 100 apļu sacensībā. Bet arī šeit ne Loča ne Vīksnes komanda neuzrādīja pārliecinošus rezultātus, paliekot vieni no pēdējiem.

KomentāriCopyDraugiem X Whatsapp
Redaktors iesaka
Nepalaid garām!
Uz augšu