Sirmacis «SATA Rallye Açores» smagākajā ātrumposmā zaudē cerības uz uzvaru

TVNET
CopyDraugiem X Whatsapp
Lūdzu, ņemiet vērā, ka raksts ir vairāk nekā piecus gadus vecs un ir pārvietots uz mūsu arhīvu. Mēs neatjauninām arhīvu saturu, tāpēc var būt nepieciešams meklēt jaunākus avotus.
Foto: Josef Petru

Pēc lieliski aizvadītiem 10 ātrumposmiem TOP3 braucēju rindās «Sports Racing Technologies» ekipāža Ralfs Sirmacis/ Artūrs Šimins «SATA Rallye Açores» Portugālē piedzīvo neveiksmi un no trešās vietas ERC junioru ieskaitē noslīd uz 11 pozīciju.

«Sacensību pirmajā dienā spējām uzņemt ļoti labu tempu. Jāsaka gan, ka arī konkurenti nesnauda un jau no pirmajiem ātrumposmiem rezultāti bija ļoti blīvi,» stāsta Ralfs Sirmacis. «Pēc trim ātrumposmiem TOP3 braucēji, starp kuriem bijām arī mēs, bija izretojušies trīs sekunžu robežās. Pēc piektā ātrumposma šī atšķirība jau bija sarukusi līdz nieka 0,9 sekundēm!»

Kā jau minējām iepriekš, «SATA Rallye Açores» varētu uzskatīt par vienu no sarežģītākajiem šī gada Eiropas rallija čempionāta posmiem. Mežonīgas, pirmatnīgas ainavas, ātrumposmi, kuri vijas gar vulkāna krāteriem, ceļš, kas vietām nav platāks par pašu auto, un mainīgi laika apstākļi, ir šī pasākuma vizītkarte.

Foto: Josef Petru

«Mēs speciāli šim rallijam esam ieviesuši nelielas izmaiņas stenogrammas pieraksta stilā, jo šeit ātrumposmi ir ļoti šauri, patstāvīgi mainās ceļa reljefs, ir daudz nepārredzamu vietu,» stāsta Ralfa Sirmača stūrmanis Artūrs Šimins. «Arī ceļa segums «SATA Rallye Açores» ir ļoti mainīgs, aptuveni 80 procentu trases klāj grants segums, pārējais ir asfalts. Tieši šī iemesla dēļ riepas dilst ļoti ātri, un mums ir jādomā, kā tās pietaupīt dienas garākajiem ātrumposmiem.»

Pirmo reizi veicot 28,92 km garo Sete Cidades ātrumposmu, ERČ junioru ieskaites līderu grupa nedaudz izretojās. Pirmo pozīciju ieņēma Kriss Ingrams no Lielbritānijas, otrajā pozīcijā ierindojās norvēģis Stīvs Roklands, 12,2 sekunžu distancē – Ralfs Sirmacis.

«Garākais šī rallija ātrumposms šī gada trasē ir iekļauts divas reizes, tas vijas apkārt vulkānam, ceļš ir ārkārtīgi šaurs un sarežģīts. Turklāt automobilī ir neaprakstāms karstums un atpakaļejošajos līkumos saceltie putekļi virmo automobiļa salonā. Tas prasa papildu spēkus un izturību, lai maksimāli ātri pievarētu šo 29 km garo ātrumposmu. Mēģināsim pēc servisa parka un nakts atpūtas kāpināt tempu un tuvoties līderiem.»
Ātrumposma pirmajās divās sekcijās tas arī viņam izdodas. Raugoties uz starplaikiem, viņš spēj būt ātrāks gan par Ingramu, gan Roklandu. Tomēr Ralfs kļūdās un izbrauc no trases. Lai gan viņš spēj sasniegt sacensību finišu, zaudētās septiņas minūtes faktiski ir pielikušas punktu cerībām par lielisku rezultātu šajā rallijā. «Kļūdījāmies bremzējot un ieskrējām sienā,» stāsta Sirmacis. «Turpinājām braukt, tomēr pēc sitiena sāka niķoties automobiļa dzinējs, tas negriezās vairāk par 3000 apgriezieniem. Braucām, cik ātri spējām. Tagad dosimies uz servisu, mēģināsim saremontēt auto un rīt cīnīsimies atlikušajos ātrumposmos.»

Foto: Josef Petru

Arī otram «SRT» rallija komandas pilotam Vasilijam Grjazinam šis rallijs nav bijis diez ko veiksmīgs. Lai gan dienas ievadā viņš uzrādīja lieliskus rezultātus un otrajā ātrumposmā pat apsteidza Ralfu Sirmaci, trešajā ātrumposmā pieļauta kļūda lika viņam šajās sacensībās izstāties no cīņas par godalgām.

Atgādinām, ka «SATA Rallye Açores» ir ceturtais ERČ junioru ieskaites posms, un pēc aizvadītajām trim sacensībām R. Sirmacis/ A. Šimins savā ieskaites grupā ieņem trešo vietu. «Sports Racing Technologies» komanda šogad piedalīsies visos Eiropas rallija čempionāta junioru ieskaites posmos un cīnīsies par augstākā kaluma godalgām sezonas kopvērtējumā. Kopumā Junioru rallija čempionāta kalendārā iekļauti seši ralliji, bet kopvērtējumā tiks ieskaitīti tikai četri labākie rezultāti.

KomentāriCopyDraugiem X Whatsapp
Redaktors iesaka
Nepalaid garām!
Uz augšu