Šlēgelmilhs saņēmis vairākus piedāvājumus startēt «ADAC GT Masters» seriālā

LETA
CopyDraugiem X Whatsapp
Lūdzu, ņemiet vērā, ka raksts ir vairāk nekā piecus gadus vecs un ir pārvietots uz mūsu arhīvu. Mēs neatjauninām arhīvu saturu, tāpēc var būt nepieciešams meklēt jaunākus avotus.
Foto: Mercedes-Benz

Latvijas autosportistam Haraldam Šlēgelmilham piedāvājumus nākamajai sezonai izteikušas vairākas vadošās «ADAC GT Masters» čempionāta komandas, sportists paudis intervijā e-žurnālam «Energy».

Aizvadot pirmās starptautiskās sacensības divu gadu laikā, Šlēgelmilhs oktobra sākumā piedalījās lielu popularitāti ieguvušā «ADAC GT Masters» čempionāta pēdējā posmā.

Šlēgelmilhs un vācietis Klauss Ludvigs sacentās ar spēkratu «Mercedes-Benz SLS AMG GT3», pārstāvot «Zakspeed» komandu, izcīnot otro vietu pirmajā braucienā, bet otrajā braucienā viņi bija devītie labākie.

«Komandas padomdevējs un mana komandas biedra Lukas tēvs Klauss Ludvigs (bijušais DTM čempions, Lemānas 24 stundu sacīkstes uzvarētājs C1 klasē), ar kuru pēc tām pāris dienām esam ļoti draudzīgās attiecībās, atklāti pateica, ka vēlas, lai nākamajā sezonā es būtu Lukas komandas biedrs,» intervijā izteicies Šlēgelmilhs. «Sākotnēji viņš vispār neatbalstīja manu dalību šajā posmā un komandā, jo man nebija zināšanu par konkrēto mašīnu un arī liels pārtraukums kopš pēdējiem startiem. Tomēr pēc sestdienas starta viņš bija šokā un paziņoja, ka šajā čempionātā debijas sacīkstē neviens tā nav spējis nostartēt. Tajā vakarā viņam bija dzimšanas diena un viņš man atklāja, ka vēlas mani redzēt arī nākamgad. To pašu teica arī komandas boss.»

«ADAC GT Masters» ir Vācijā plašu popularitāti ieguvis autošosejas čempionāts, kurā dalībnieki startē ar FIA GT3 klasei atbilstošām automašīnām. Šo sporta auto izveidē rasts kompromiss tehnisko mezglu sarežģītībā, lai spētu izveidot drošu un 500-600 zirgspēku jaudīgu auto, kura uzturēšanas izmaksas vienlaicīgi būtu samērā zemas.

«Komandas sponsors ir «Mobil 1», kas nedaudz atvieglo kopējo situāciju,» Šlēgelmilhs skaidroja, ka viņam, visdrīzāk, būs nepieciešams komandā ienest arī savu daļu finanšu. «Līdz ar to šobrīd rit pārrunas par to, kādi konkrēti būs nosacījumi, ja es startēšu visu sezonu. Tomēr man ir piedāvājumi arī no citām komandām, piemēram no «Schutz Motorsport», kas ir «Porsche» rūpnīcas komanda un palika otrajā vietā kopvērtējumā. Tāpat arī vēl viena līderkomanda «HTM Motorsport», kas startē ar «Mercedes-Benz SLS AMG GT3» modeli, ir piedāvājusi vienošanos.»

«Var teikt, ka trīs vadošās komandas ir izteikušas piedāvājumus man, un var teikt, ka iespējas ir, bet konkrēta plāna man vēl nav,» pauda latviešu autosportists. «Teorētiski pastāv iespēja, ka es varētu iztikt bez finanšu piesaistes, jo nostartēju ļoti labi, tomēr, protams, visas komandas mēģinās spiest uz to, ka man tas būs pirmais gads un man vēl sevi ir jāpierāda, tāpēc arī jāsedz daļa no izdevumiem. Ja būtu nobraucis visu sezonu ar tādiem rezultātiem, kā uzrādīju Hokenheimā, šaubu nav - man nebūtu jāmaksā par nākamo sezonu.»

Kā zināms, čempionātā šogad piedalījās arī bijušie Pirmās formulas (F-1) piloti vācietis Haincs Haralds Frencens un spānis Haime Algersvari, kā arī iepriekšējo divu sezonu pasaules autorallija čempionāta (WRC) uzvarētājs francūzis Sebastjans Ožjē.

«ADAC GT Masters» noteikumi paredz, ka nedēļas nogalē ir jāveic divi vienu stundu gari braucieni, no kuriem pirmais jāveic sestdien, bet otrais - svētdien. Ar vienu automašīnu startē divi piloti, kas nozīmē, ka pēc pirmajām 30 minūtēm tiek veikta pilotu nomaiņa.

«Zakspeed» komanda dibināta 1968.gadā un šobrīd ir viena no panākumiem bagātākajām vācu autošosejas vienībām. Kopš dibināšanas «Zakspeed» izcīnījusi 443 uzvaras un 22 čempionu titulus, kā arī laika posmā no 1985. līdz 1989.gadam piedalījusies 75 F-1 sacīkstēs.

«Zakspeed» pēc «ADAC GT Masters» noslēdzošā posma ar iekrātiem 90 kopvērtējuma punktiem čempionāta komandu vērtējumā ierindojās astotajā vietā, bet Šlēgelmilhs vienīgajās sacīkstēs iekrāja 20 punktus, kas viņam deva sezonas kopvērtējuma 31.pozīciju.

KomentāriCopyDraugiem X Whatsapp
Redaktors iesaka
Nepalaid garām!
Uz augšu