Lebrona Džeimsa brends kļuvis par vērtīgāko sportā

TVNET
CopyDraugiem X Whatsapp
Lūdzu, ņemiet vērā, ka raksts ir vairāk nekā piecus gadus vecs un ir pārvietots uz mūsu arhīvu. Mēs neatjauninām arhīvu saturu, tāpēc var būt nepieciešams meklēt jaunākus avotus.
Foto: AP/Scanpix

ASV basketbolista Lebrona Džeimsa brends kļuvis par vērtīgāko personīgo sporta zīmolu pasaulē, liecina biznesa žurnāla «Forbes» aprēķins.

Brends «Lebrons Džeimss» gada laikā no 10 miljoniem ASV dolāru sasniedzis vērtību 37 miljoni dolāru.

Kopš 2007. gada pirmajā vietā atradās amerikāņu golfera Taigera Vudsa zīmols. Tagad tas atkāpies uz otro vietu, piedzīvojot kritienu no 46 miljoniem līdz 36 miljoniem ASV dolāru.

Trešajā vietā atrodas slavenā Šveices tenisista Rodžera Federera zīmols, kas no 46 miljoniem noslīdējis līdz 32 miljoniem ASV dolāru, aprēķinājis «Forbes».

Pasaules vispelnošāko sportistu rangā Džeimss ieņem trešo vietu (72,3 miljoni ASV dolāri), otrajā vietā atrodas portugāļu futbola zvaigzne Krištianu Ronaldu (80 miljoni ASV dolāru), bet līderis ir amerikāņu bokseris Floids Meivezers, kura ienākumi ir 105 miljoni ASV dolāru.

KomentāriCopyDraugiem X Whatsapp
Redaktors iesaka
Nepalaid garām!
Uz augšu