Bored of Borders: Noslēpums, rīta tradīcijas un dārgais tilts (9)

CopyDraugiem X Whatsapp
Lūdzu, ņemiet vērā, ka raksts ir vairāk nekā piecus gadus vecs un ir pārvietots uz mūsu arhīvu. Mēs neatjauninām arhīvu saturu, tāpēc var būt nepieciešams meklēt jaunākus avotus.
Foto: publicitātes

Dienas pirmās puses notikumi mums līdz piektdienai jāpatur noslēpumā. Taču apsolām, ka jaunumi būs gaidīšanas vērti.

Skaļais modinātājs

Siltas maizītes tikko no krāsns, katram pa gaumei izvārītas olas un neskaitāmi citi gardumi - mēs tiešām tiekam lutināti, pirms dodamies ceļā. Rīta tradīcijas gan nemainās, vai mēs guļam kemperī vai siltā istabā netālu no Kopenhāgenas lidostas. Visi pamostas brīdī, kad Miks sāk runāt. Parasti viņš stāsta kaut ko, ko izdomājis iepriekšējā vakarā, laižoties miegā. Kādu brīdi Miks runā monologā, pēc tam pamazām sāk atbildēt pārējie.

Viena no atbildēm gan mēdz būt (pārfrāzējot pieklājīgā valodā): «Lūdzu, aizveries!» Taču labi vien ir, ka Miks modina pārējos, jo citādi mēs gulētu pārāk ilgi. Tā arī šoreiz cits pēc cita izkūņojamies no guļammaisiem, un ir pēdējais laiks celties - Malou jau virtuvē gatavo mums brokastis.

Starp citu, vakaros mums ir citas tradīcijas. Tā kā Kārlis saprotamu iemeslu dēļ ir visnogurušākais, viņš parasti aizmieg pirmais. Tikai dažas minūtes pēc tam, kad viņš laidies miegā, pārējiem jāaiztur smieklu spurdziens. Tikai šajā ceļojumā uzzinājām, ka Kārlis skaļi krāc. Turklāt viņš to dara tik dažādās toņkārtās un ritmos, ka to var saukt par vakara simfoniju.

Dārgais tilts

Šobrīd Kārļa ceļš ved cauri Dānijai uz rietumiem no Kopenhāgenas. Blīvi apdzīvotajai valstij ir viens liels pluss - attīstītais veloceliņu tīkls, kas arī tumsā ļauj braukt droši. Vienīgais šķērslis ir Lielās jostas tilts, kas savieno Dānijas salas Zēlandi un Fīnu. Pēc sarunas ar kādu vietējo Kārlis izvēlas tiltu šķērsot kopā ar mums kemperī. Maksa par tā izmantošanu ir 235 dāņu kronas. Varam mierināt sevi, ka tā ir samaksa par braucienu pāri garākajam vanšu tilta posmam ārpus Āzijas un lielāko celtniecības projektu Dānijas vēsturē (informācijas avots ir vikipēdija un dati nav pārbaudīti).

Braucot pāri tiltam, sākam prātot, ka Kārlis būtu varējis skrituļot pa tukšo SOS joslu. Taču drīz vien kļūst skaidrs, ka viņa lēmums braukt kemperī pāri aptuveni 15 kilometru platajam jūras šaurumam bija pareizs - vējš atkal iegaudojas Nordkapam raksturīgajā kaucienā un mēs jūtam, kā tas šūpo mūsu kemperi.

Mēs Kārlim nekad nestāstām par laika prognozēm, bet paši gan zinām, ka nākamās divas dienas nebūs vieglas - windguru sola vēja brāzmas līdz 16 metriem sekundē un lietu.

Komentāri (9)CopyDraugiem X Whatsapp
Redaktors iesaka
Nepalaid garām!
Uz augšu